Subject: Küsimus teabenõude väljastamise kohta
From: "Kristiina Parve" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Thu, 23 Jan 2025 14:54:48 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Edastasin Lüganuse vallavalitsusele teabenõude kirja ja soovisin, et nad 
väljastaksid arve, mille nad tasunud on. Tegemist on avaliku teabega. Vald 
aga soovib saada põhjust, miks me seda infot soovime. Siit küsimus - kas me 
oleme kohustatud põhjendama oma huvi antud teabe osas?

Lisan siia ka kirja enda:

"Tere,

oleme saanud teabenõude päringu  OÜ Kemmerlingile tasutud arve kohta.

Soovin täpsustada põhjust, miks me peaksime kolmandale osapoolele väljastama 
info tasutud arve sisu kohta.

Lugupidamisega,

Heidi Kõrvek

finantsjuht

Lüganuse Vallavalitsus"

Tervitades

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zSspmKQrkjUbymUhidb-H7k-x3yqcp5uTVcxFzMBOZOuapsqD65uEdwD-mD-_kS94IZdw48VdLJIfx>

Kristiina Parve
Müügijuht

+372 57712345
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.rentbull.ee <http://www.rentbull.ee>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zpQ63Ff26Dm4KGxBoRsNaxPmNqJzbhsqn7YjQK6FCosgv9brNpqsufdGiQ_642cmOaCN444lxgT_Pd>